حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت ×
پیام تبریک به مناسبت عید مباهله از طرف بیت آیت‌الله العظمی خویی
  • تیر 11, 1403 ساعت: ۱۳:۱۵
  • بیت آیت‌الله العظمی خویی با قلبی سرشار از شادی و افتخار، فرا رسیدن عید مباهله را به تمامی مسلمانان جهان، به ویژه شیعیان گرامی، تبریک گفت.

    پیام تبریک به مناسبت عید مباهله از طرف بیت آیت‌الله العظمی خویی

    بسم الله الرحمن الرحیم

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    به مناسبت فرا رسیدن عید مباهله، یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی، بیت آیت‌الله العظمی سید ابوالقاسم خویی (رحمة الله علیه) با قلبی سرشار از شادی و افتخار، این روز مبارک را به تمامی مسلمانان جهان، به ویژه شیعیان گرامی، تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

    عید مباهله، روزی است که حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) به همراه اهل بیت طاهرینش، حضرت علی (علیه السلام)، حضرت فاطمه (سلام الله علیها)، امام حسن (علیه السلام) و امام حسین (علیه السلام) در مقابل نصارای نجران، حقیقت اسلام را با مباهله به اثبات رساندند. این روز یادآور عظمت و جایگاه والای اهل بیت (علیهم السلام) در دین مبین اسلام و برتری حق بر باطل است.

    از درگاه خداوند متعال، مسئلت می‌نماییم که به برکت این روز بزرگ، توفیق معرفت و پیروی از اهل بیت (علیهم السلام) را به ما عنایت فرماید و مسلمانان جهان را در راه اتحاد، همبستگی و پیشرفت به سوی کمال انسانی یاری نماید.

    امید است که این عید فرخنده، باعث نزدیکی قلوب، رفع اختلافات و برقراری صلح و امنیت در جوامع اسلامی شود و همگان در سایه تعالیم اهل بیت (علیهم السلام) به سوی سعادت دنیوی و اخروی گام بردارند.

    والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

    بیت آیت‌الله العظمی سید ابوالقاسم خویی (رضوان‌الله‌علیه)

    بیشتر بخوانید: پیام تبریک عید سعید غدیر از طرف بیت آیت الله العظمی خویی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.