حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت ×
پیام تبریک عید سعید قربان از طرف بیت آیت الله العظمی خویی
  • خرداد 27, 1403 ساعت: ۲۱:۳۶
  • بیت آیت‌الله العظمی خویی با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان، این عید بزرگ را فرصتی برای تقویت وحدت و همدلی در میان امت اسلامی دانستند.

    مسلمانان گرامی در سراسر جهان،

    سلام و درود خدا بر شما باد.

    به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان، یکی از بزرگ‌ترین اعیاد اسلامی، از طرف بیت آیت‌الله العظمی سید ابوالقاسم خویی (رضوان‌الله‌علیه) این عید بزرگ را به همه‌ی شما تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

    عید سعید قربان، یادآور ایثار و فداکاری حضرت ابراهیم (علیه‌السلام) و تسلیم مطلق در برابر اراده‌ی الهی است. این روز مبارک فرصتی است تا با تأسی به این پیامبر بزرگوار و سیره‌ی پاکش، وحدت و همدلی را در میان امت اسلامی تقویت کرده و ارزش‌های والای انسانی و اخلاقی را در جامعه‌مان نهادینه کنیم.

    امیدواریم که این عید سعید برای همه‌ی مسلمین جهان، سرشار از برکت، رحمت و مغفرت الهی باشد و خداوند متعال توفیق عبادت‌های خالصانه و اعمال نیکو را نصیب همه‌ی ما بگرداند.

    از خداوند منان مسألت داریم که تمامی مسلمانان را در پناه خود محفوظ داشته و با نزول برکات و رحمت‌هایش، جهان اسلام را از هرگونه بلا و فتنه در امان دارد.

    عیدتان مبارک باد.

    والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

    بیت آیت‌الله العظمی سید ابوالقاسم خویی (رضوان‌الله‌علیه)

     

    بیشتر بخوانید: زندگینامه حضرت آیت اللّه العظمی خویی

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.